May 20, 2010

Üle pika aja jälle siin...

Viimasest postitusest on juba üle kuu aja möödas. Häbi lugu küll. Ma ikka iga päev mõtlen, et nüüd täna ma kirjutan. Kuid ei ole lihtsalt jõudnud. Alustan siis kuu tagustest sündmustest.

Nagu eelmises sissekandes mainisin, hakkasime Skipperiga agilityga tegelema. Oleme käinud juba 7 korda ja tuleb täitsa ilusti välja. Esimene kord oli küll kohutav-nina maas ainult nuuskis,üldse ei kuulanud mis ma rääkisin ja peale selle niisama tahtis enamus aega lihtsalt ringi joosta ja uudistada, et mida teised teevad :) Järgmine kord läks juba natukene edukamalt ja nii olemegi iga korraga aina paremuse poole liikunud :)

Ühtegi näitust pole meil vahepeal olnud kuid üks on nüüd varsti tulemas - 5.-6.juuni. Seal oleme viimast korda kutsika klassis, peale seda juba juunior. Suve jooksul tuleb meil veel paari näitust külastada, nii juulis kui augustis.

Kuna ka ilmad on juba täitsa soojad siis oleme saanud ka pikemaid väljaskäike teha. Muidugi kui nüüd 27 kraadi sooja oli, siis polnud Skipper üldsegi nii vaimustuses sellest. (mina muidugi olin :D ). Oli 15 minutit õues ära ja vaatas murelikult otsa " millal juba tuppa lähme ". See kuumus väsitas teda korralikult. Ta ei viitsinud isegi teistega mängida. Ootas ainult et millal koju saab ja magama keerata tohib :)

Praegu on ise hoopis Linköpingus komandeeringus ja ei ole teda juba 4 päeva näinud :( Ja ei näe veel tervelt nädal aega. Õnneks on tal palju inimesi ümber, kes loodetavasti temaga tegelevad ja mängivad :)

2 comments:

  1. üle pika aja ja ei ühtegi pilti.... :-(

    ReplyDelete
  2. Tead ei ole jõudnud jah üldsegi tegeleda sellega. Ma isegi vaatasin üks päev albumeid ja avastasin, et mul polegi pilte kui ta 7 kuune :D Aga õnneks sa näed ka mujalt neid pilte :D Neid üksikuid :P

    ReplyDelete